Emaitzak: 6

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
D Trabajar el esquema corporal, las partes de la cara, etc. Gorputzaren eskema, aurpegiko atalak eta abar lantzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A medida que el niño posee más conocimientos sobre el esquema corporal, se puede empezar a trabajar en parejas la imitación de los movimientos del compañero (como si fuera un espejo). Haurrak gorputz-eskemari buruzko ezaguera zabalagoa duen heinean, ikaskidearen mugimenduen imitazioa lantzen has gaitezke bikoteka (ispilu bat balitz bezala).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En función de la edad de los niños se pueden proponer diferentes actividades lúdicas dirigidas a estimular la coordinación psicomotriz, la estructuración espacial y temporal, el esquema corporal y la percepción a través de todos los sentidos y no sólo del oído o la vista. Haurren adinaren arabera, hainbat jarduera ludiko proposa daitezke, koordinazio psikomotorra, espazioaren eta denboraren egituraketa eta gorputz-eskema estimulatzera eta zentzumen guztien bidez hautematera bideratuta, ez entzumenaren bidez edo ikusmenaren bidez soilik.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Junto con las nociones del espacio relacionadas directamente con el esquema corporal, existen otras que se detallan a continuación: Gorputz-eskemarekin zuzenean lotutako espazio nozioez gainera, beste nozio hauek daude:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

D Asimilar y dominar el espacio y el tiempo, así como su propio esquema corporal. Espazioa eta denbora bere egitea eta menderatzea, baita norberaren gorputz-eskema ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Zehar-lerroa (1)
la sensibilidad corporal, con sus componentes intero, propio y exteroceptivos, constituye el elemento básico con el que se conformará el esquema corporal. Gorputzeko sentikortasuna eta haren osagai interozeptibo, propiozeptibo eta esterozeptiboak dira gorputzaren eskema eratzeko oinarrizko elementuak.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra